torsdag 10 december 2009

10-12-09

Hejsan;) idag har jag gått till skolan vi hade so prov gick sådär kanske kommer få G-.
Sen sista timmen så kom några killar från brandkåren;) jag var as flummig haha;).
Sen slutade vi då körde jag micka isabelle och cp barnet athina tecken haha det var kul vi gjorde det i skolan har vi ett liv eller? haha sen så kom maria och sa att vi inte fick vara i skolan om man har slutat om man inte behövde hjälp med skolgrejer
så då gick vi hem först gick jag och lidija och micka sen mötte vi isabelle sem tog isabelle bussen hem;) sen stanna lidija med sjuorna fett seg va hon!! så då gick jag med micka till centrum och väntade med henne sen stack hon hem och då fick jag vänta själv det tog evigheter innan lidija kom sen kom hon till slut då gick vi hem till mig och åt glass haha sen stack hon hem typ hon skulle ha främmande:) tack för bästa dagen alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar